Registrer innskudd i app!

Det har lenge vært mulig å registrere innskudd i kundeportalen. Nå kan du også gjøre det på mobil og nettbrett. Logg deg inn med samme brukernavn og passord som i kundeportalen. Skann strekkoden på posen, tast inn oppgjøret og levér pengene på vanlig måte.

Dersom du ikke har tilgang til Loomis kundeportal i dag:

Bestill tilgang her

Funksjonalitet:

Du kan bare registrere norske penger i appen. Dersom du har valuta, må du benytte Loomis Kundeportal for registrering av oppgjøret.

Dersom du har flere kontoer, må du velge hvilken konto som skal godskrives. Appen gir deg alternativene.

Dersom du ikke får skannet oppgjørsposen, kan du registrere posenummeret for oppgjøret manuelt. Husk at du alltid må registrere posenummeret ved innlevering av oppgjør.

Du har anledning til å se de siste 5 registrerte oppgjør i appen. Har du behov for flere opplysninger, må du benytte Loomis Kundeportal.

Last ned brukerveiledningen
Loomis Cash Manager
Download on the app store
Google Play

Slik gjør du!

Loomis Cash Manager
Logg deg på appen med samme brukernavn og passord som i Loomis Kundeportal.

Loomis Cash Manager
Skann posen.

Loomis Cash Manager
Tast inn oppgjøret rett i appen som automatisk regner ut totalbeløpet.

Loomis Cash Manager
Når posen er skannet og alle felter er fylt ut, trykker du på ‘bekreft innskudd’.

SPØRSMÅL OG SVAR:

Hvorfor skal jeg registrere bilaget elektronisk?

Bruker du appen, kan du være trygg på at pose-nummeret og utregningen blir korrekt. Prosessen blir dermed enklere og raskere for deg! På sikt vil papirbilaget bli faset ut.

Koster det noe å bruke appen?

Nei, appen er helt gratis.

Jeg har ikke brukernavn og passord til kundeportalen?

Fyll inn registreringsskjema for Loomis kundeportal på http://kundeportal.loomis.no

Kan jeg fortsatt bruke de gamle posene?

Ja. Den eneste forskjellen er at du registrerer bilaget elektronisk i stedet for å fylle ut papirbilaget.

Hand holding phone with Loomis Cash Manager app